вівторок, 7 квітня 2020 р.

Амбівалентне малювання для розвитку мовлення у дітей за інклюзивною фрмою навчанняо

Амбівалентне малювання є складовою методики кінезіології
 (гімнастики мозку), яка передбачає розвиток мовлення та мислення через рухи та за допомогою рухів.
Давайте з користю карантин проведемо – казочки складемо, малюнки розфарбуємо, руки та мозок розвинемо. 

КАЗОЧКА З МАЛЮВАННЯМ ОБОМА РУКАМИ

  Хід розповідання казочки:
Дорослий пропонує подивиться малюнки які прислала Чарівна Фея (або інший казковий персонаж) розмалювати їх та скласти за ними казочку. Для маленьких дітей можливо декілька разів дорослий складає казочку самостійно, і лише потім з допомогою дитини, а з часом і самостійно дитиною.
    
ПРИКЛАД КАЗОЧКИ:  
У казковому лісі, у наметі жила-була Чарівна Лісова Фея. Але їй дуже не подобалось що її намет був сумний і безкольоровий. Вона шукала того, хто зможе їй допомогти розфарбувати його, але це чарівний намет и фарбувати його треба тільки одночасно обома руками – може спробуємо?!

Побачив такий чарівний намет Метелик і став просити розфарбувати і його. Але ж він теж був чарівним і його теж треба фарбувати двома руками одночасно!
І листочки з дерев також бажали стати різнокольоровими (роздрукувати декілька листочків)
 Аж раптом пішов дощик і Фея згадала, що її улюблена парасолька теж не розфарбована … (не забуваємо про одночасне фарбування двома руками)
 
Після дощу приповзла Черепаха і теж забажала бути різнокольорової.
А потім вона попросила розфарбувати свого друга Восьминога.
Так непомітно і пройшов день … і прилетіла Сова … яка і не сподівалась, що її розфарбують – вночі ж нічого все одно не видно … но ми ж її допоможемо?! (і знов все робимо двома руками)
 

Фея заморилась і пригадала, що в її наметі є чарівне, але нефарбоване крісло – допоможемо?!
 І зібравшись вкладатися спати пригадала, що у її такого гарного намету немає такого ж гарного замку … - треба допомогти!
   

А нам у подарунок залишила чарівний перстень, кубок та декілька дрібних малюнків, щоб ми не забували як воно малювати двома руками одночасно.



 





















Немає коментарів:

Дописати коментар