Амбівалентне малювання є складовою методики кінезіології
(гімнастики мозку), яка передбачає розвиток мовлення та мислення через рухи та за допомогою рухів.
Давайте з користю карантин проведемо – казочки
складемо, малюнки розфарбуємо, руки та мозок розвинемо.
КАЗОЧКА З МАЛЮВАННЯМ ОБОМА РУКАМИ
КАЗОЧКА З МАЛЮВАННЯМ ОБОМА РУКАМИ
Дорослий пропонує подивиться малюнки які
прислала Чарівна Фея (або інший казковий персонаж) розмалювати їх та скласти за
ними казочку. Для маленьких дітей можливо декілька разів дорослий складає
казочку самостійно, і лише потім з допомогою дитини, а з часом і самостійно
дитиною.
ПРИКЛАД КАЗОЧКИ:
У казковому лісі, у наметі жила-була
Чарівна Лісова Фея. Але їй дуже не подобалось що її намет був сумний і
безкольоровий. Вона шукала того, хто зможе їй допомогти розфарбувати його, але
це чарівний намет и фарбувати його треба тільки одночасно обома руками – може
спробуємо?!
Побачив такий чарівний намет Метелик і
став просити розфарбувати і його. Але ж він теж був чарівним і його теж треба
фарбувати двома руками одночасно!
І листочки з дерев також бажали стати
різнокольоровими (роздрукувати декілька листочків)
Після дощу приповзла Черепаха і теж
забажала бути різнокольорової.
А потім вона попросила розфарбувати свого
друга Восьминога.
Так непомітно і пройшов день … і прилетіла
Сова … яка і не сподівалась, що її розфарбують – вночі ж нічого все одно не
видно … но ми ж її допоможемо?! (і знов все робимо двома руками)
Фея заморилась і пригадала, що в її наметі
є чарівне, але нефарбоване крісло – допоможемо?!
А нам у подарунок залишила чарівний
перстень, кубок та декілька дрібних малюнків, щоб ми не забували як воно
малювати двома руками одночасно.
Немає коментарів:
Дописати коментар