вівторок, 14 квітня 2020 р.

Середа - 15 квітня 2020р.


Добрий день, мої самостійні діти! 
Сподіваюсь ви всі здорові та веселі!

Починаємо день з цікавинок.


№ з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
"Ядосліджую світ": мовно-літературна галузь
Створення простих візуальних медіатекстів. Запис елементарних  повідомлень.
1. Прочитати або прослухати вірш:

Я намалюю світ




Я намалюю олівцями світ, Я намалюю те, про що так мрію. Я намалюю замість снігу цвіт, Де кожна квітка - це чиясь надія. Яскраву крейду в руки я візьму́ І намалюю на асфальті диво. Свою дитячу мрію я здійсню: Бо кожному я намалюю крила. Ти хочеш жити так, як хочеш ти? Тоді візьми лиш в руки олівці І намалюй собі такі світи, Де замість хмар є тільки промінці.


2. Намалювати у «Щоденник вражень» свої емоції, настрій, бажання тощо.

2.
Українська мова

Вправляння у виразному читанні різних текстів. Запитання до окремих абзаців тексту і до тексту в цілому. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис слів, речень, текстів.
1. Перегляньте видео про динозаврів.
2.Прочитати текст про динозаврів та слова на ст.52
Вчимося читати чітко, виразно, звертаємо увагу на знаки «?».
3. У червоний зошит списати два стовпчики слів із завдання 1 ст. 52 підручника.
4. Виконати звуковий аналіз слів: ДВІР, ДВЕРІ.

 ВІДПОЧИВАЄМО, П"ЄМО ВОДИЧКУ, РУХАЄМОСЯ

3.
Математика
Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій додавання і віднімання (доданок, зменшуване, від’ємник).  Перевірка правильності результату арифметичної дії. 
1. Перегляньте відео:"Додавання і віднімання десятків"
https://www.youtube.com/watch?v=JBdQrJJG83k
Усно рахуємо десятками.
2. Пригадайте правило:
ПАМЯТКА 

(додавання, віднімання, множення, 

ділення)

3     +      2       =    5
        перший доданок           другий доданок              сума
Щоб знайти невідомий доданок, 

треба від суми відняти відомий 

доданок.

5 – 3 = 2   або 5  - 2 = 3
6     -      2        =    4
     зменшуване                  від’ємник                   різниця
Щоб знайти від’ємник, треба від
зменшуваного відняти різницю

6      -        4   =   2
Щоб знайти зменшуване, треба до 

різниці додати від’ємник.

4  +     2   = 6 
3. У зеленому зошиті виконати рівняння:

Х+40=45; 6+х=65
4. Виконати: № 8 ст. 109 підручника «Математика» - у зелений зошит записати усі номери квартир.

4.
"Я досліджую світ": природнича галузь
Різноманітність тварин (за класами). Значення тварин для людини. Догляд за тваринами. 
1.Перегляньте відео та дізнайтеся, що тварини поділяються на класи.
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks
2.Знайомство з Червоною книгою України. Перегляньте презентацію за посиланням. 
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tvarini-chervono-knigi-ukra-ni-80167.html
3..Знайомство з тваринами Червоної книги України Як ми можемо запобігти зникненню тварин.
5.
Музичне мистецтво
Інструментальний та ритмічний акомпанемент до пісень. Відтворення настрою у ритмічних та мелодичних зворотах. Слухання музичних творів. Характер і астрої прослуханих музичних творів (контрастних за змістом). 
Дитяча пісня за мотивами української народної казки «Котик і півник»




























Увага!
Середа - 15.04.20 0 12.00 відбудється урок
 з англійскої мови на платформі Zoom.

Підключитися за посиланням https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Тема: Одяг. Формування умінь сприймання на слух. Літера Uu.
Д/з: ст. 116. Читати за батьками.
Аудіофайл про літеру U можна знайти на блозі Долгіх О.Ф. у вкладці 1- в/г/д/є

Для бажаючих( за проханням батьків), приклади на логіку (робимо у чернетці)
Такие задачки в картинках очень любят дети! Решайте всей семьей!👨👨👧👦👩👩👦👩👩👧
Детская задачка про бананы и кокосы разделила Интернет на три лагеря - стр. 1 - Интересное и необычное
❺ Наша начальная школа ❺
JujoBoro: Matematika órán használható feladatok másodikosoknak
Эта детская головоломка с цветами мастерски сбивает с толку даже взрослых
До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар