четвер, 9 квітня 2020 р.

Пятниця - 10 квітня 2020р.

Опитування для батьків щодо дистанційного навчання

Шановні батьки!
Державна служба якості освіти України проводить опитування з метою оцінювання рівня організації дистанційного навчання в закладі, де навчається Ваша дитина.
Ця анкета є анонімною. Результати анкетування ми використаємо лише в узагальненому вигляді для того, щоб покращити рівень організації дистанційного навчання.
Зверніть увагу: тут немає і не може бути “правильних” чи “неправильних” відповідей - нас цікавить Ваша особиста думка. Питання анкети не повинні лишатися без Вашої відповіді. 
Дякуємо за участь!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYg1xf7N7lUVagouEJbWABWfy-4jaBOlD86yFGb7VfOpH1Tg/viewform

Працюємо за таким розкладом
№ з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
"Ядосліджую світ": технологічна  галузь
Виготовлення та оздоблення виробу із застосуванням знайомих технологічних операцій. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної творчості.

1. Перейдіть за посиланням та прочитайте вірш.
Не буде лісу без пташок,
степу і поля без їх співу. 
Отже вирушаємо у віртуальну подорож до лісу і робимо пташку. 
Для цього нам потрібно: ножиці,клей,кольоровий папір.
Пропоную скористатися таким зразком:
Відпочиваємо, слухаємо пісню:
https://www.youtube.com/watch?v=j0CqIBkoQxM

2.
Англійська мова

Одяг. Формування  зорового сприймання.
1.Повторити лексику ст.72.











2.Прослухати аудіо до впр.1 ст.74.CD 3.07
3.Прослухати аудіо до впр.1 ст.75 та виконати завдання. CD 3.09
4.Прослухати аудіо до впр.2 ст.75 та виконати завдання. CD 3.10
Д/з:пройти тест. Тема:"Одяг"


Завдання необхідно виконати до  12 квітня 17:00 
Код доступу 252208
Пройдіть тест,відкривши посилання:
join.naurok.ua




3.
Українська мова
Робота з дитячою книжкою. Літературні казки українських авторів. Робота з текстом (додає нових персонажів у прочитаний текст).Аналіз художнього тексту. 
1. Повторюємо лексику до теми тижня: "Світ рослин"

2. Прослухати казку "Троянда"
https://www.youtube.com/watch?v=wJBrv5attbk
Характеризуємо троянду.

3. ВИКОНАТИ:
У червоний зошит списати 3 речення  завдання 2 ст. 48 підручника "Українська мова. Буквар ч. 2"

4. Відпочиваємо, граємо
Пальчикова гра "Ромашка"
https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8
4.
"Ядосліджую світ": соціально і здоров"язбережна, громадянська та історична галузі
Робоче місце школяра і його впорядкування.
Моделювання ситуації / рольова гра на підтримку інших. Виконання різних ролей в групі. 
Переглянути відео та дати відповідь на запитання: 
Чи потрібно підтримувати інших?
https://www.youtube.com/watch?v=ycZhxdozG8o
Скористайтеся наступними порадами:
Як організувати робоче місце для школяра: 8 важливих порад
 У дитини-школяра обов'язково має бути власний робочий простір, де вона зможе спокійно зробити уроки, зайнятися творчістю або почитати книгу.
Про що варто подбати
1. Обговоріть зі школярем, яким би він хотів бачити своє робоче місце. І якщо старші діти можуть одразу видати масу ідей, учням початкової школи ви можете запропонувати на вибір кілька цікавих варіантів.
2. Враховуйте інтереси дитини при організації робочого місця. Якщо вона любить малювати - більше місця приділіть альбомам та олівцям. Обожнює подорожі - над столом можна повісити карту світу. Важливо, щоб сідаючи за стіл, дитина відчувала емоційний комфорт.
3. Письмовий стіл має відповідати наступним критеріям - край столу розташовується на рівні грудей школяра, ноги стоять на підлозі, руки, зігнуті в ліктях, розташовані на столі.
4. Робочий стіл повинен знаходитися в самій освітленій частині кімнати. Бажано ставити його біля вікна так, аби світло падало зліва.
5. Також необхідна настільна лампа. При цьому не можна дозволяти дитині працювати тільки при лампі - якщо на вулиці темно, потрібно включати світло і в кімнаті.
6. Обираючи колірну гамму, краще віддати перевагу спокійним кольорам, щоб мозок і очі дитини могли відпочити. При цьому потрібні і невеликі яскраві акценти - вони сприяють стимуляції інтелектуальної діяльності.
7. Продумайте, де будуть зберігатися книги, зошити, канцтовари та інше шкільне приладдя. Їх можна тримати в закритих ящиках в столі, в спеціальних контейнерах, шафках або відкритих полицях.

8. Купіть дошку з коркового дерева. На ній можна буде залишати розклад уроків, різні нагадування, календар і картинки або написи-мотиватори.


Підсумовуючи тиждень дивимось відео "7 ЧУДЕС УКРАЇНИ"

ВІДПОЧИВАЄМО! БАЖАЮ ГАРНИХ ВИХІДНИХ!

Немає коментарів:

Дописати коментар