середа, 22 квітня 2020 р.

Четвер - 23 квітня 2020р.



Добрий день, любі діти та шановні батьки! 
Починаємо із цікавинок!
Працюємо за розкладом:

№ з/п
Предмет
Теоретичний
 матеріал
Практичні завдання
1.
"Ядосліджую світ": математична галузь
Відтворення в
 різних видах 
діяльності 
ймовірних та 
фактичних 
результатів 
лічби 
об’єктів. 
Виконання 
простих 
завдань на 
основі зібраних (наявних) 
даних із 
застосуванням
 простих моделей. 
1.Перегляньте відео та спробуйте розвязати логічні задачі (усно). 

2.Вчимося розпізнавати час по годиннику

ВІДПОЧИВАЄМО, П"ЄМО ВОДИЧКУ, РУХАЄМОСЯ

2.
Математика

Використання математичних 
знань та способів
 дій для розв’язання навчальних і 
практичних завдань.
Готуємося до перевірки у прямому ефірі на наступному тижні!
Виконати завдання у зеленому зошиті за таким алгоритмом:
після кожного виду завдання відступаємо дві клітинки донизу.
Перелік схожих завдань:
Порівняти математичні вирази (<,>,=)
34-30    24-20
30+20   10+10
(відступити дві клітинки донизу)
Побудувати відрізок 10 см, підписати відрізок знизу
наступний на 6 см коротший, підписати відрізок знизу
 (відступити дві клітинки донизу)
Розв’язати рівняння
Х+20=80
(відступити дві клітинки донизу)
Перевести в інші одиниці
15 см=1 дм 5 см
2 дм 6 см=26 см
(відступити дві клітинки донизу)
Задача (пишемо слово Задача посередині зошита, далі все пишемо  з лівого краю)
У Олі – 30 слив         }?
У Наді – 20 слив
Скільки слив разом у дівчат?
30+20=50 (слив)
Відповідь: 50 слив
(пишемо умову, розв’язання та відповідь).

3.
Фізичне виховання
Виконання
 базових рухів, характерних для
 різних видів
спорту. Рухливі
 ігри: виконання
 різних ролей. Правила 
безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
У четвер (23.04)
о 13.30 відбудеться 
відеоконференція Zoom.

Тема уроку:"Фізкультура".

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/6692558310?pwd=WEJDVzl6R0lzZGZRTXhnQm1manhlZz09
Идентификатор конференции: 669 255 8310
Пароль: 8plGPM


4.
Українська мова
Вправляння у 
виразному читанні різних текстів. Запитання до окремих абзаців тексту і до тексту в цілому. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис слів, речень, текстів.
1.Читаємо текст про веселку, переказуємо матусі. Переписуємо у червоний зошит перші 7 речень.
Чого веселка весела.
   Синє небо. Жито жовте. Луки зелені. Яблуко червоне. Нагідки жовтогарячі. Вода в Дніпрі блакитна. Фіалка фіолетова.  А як устане веселка, то в ній всі кольори є. Колір неба, жита, лук, яблука, нагідок, Дніпра, фіалок. От яка багата веселка. А чого? Бо вона з Дніпра води набирає.  А вода в Дніпрі блакитна. А ще небо над Дніпром синє. А жито над Дніпром жовте. А ще над Дніпром зелені луки, червоні яблука, жовтогарячі нагідки, фіолетові фіалки. От чого веселка з Дніпра воду набирає. Того вона й така весела, барвиста така.
2.Перегляньте відео, це допоможе під час виконання наступного завдання.

3.Дослідити підручник «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 57. Читаємо виразно, звертаємо увагу на наголос. 




Немає коментарів:

Дописати коментар