понеділок, 13 квітня 2020 р.

Вівторок - 14 квітня 2020р.


Добрий день, мої любі діти та шановні батьки!

Починаємо день з тварин та їх дитинчат, аби вони підняли 

настрій і надали позитиву на цілий день!




Працюємо за таким розкладом:

з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
"Я досліджую світ": природнича галузь
Тварини. Дикі і свійські тварини. Охорона тварин.
Перегляньте відео та дізнайтеся ЯКИМИ БУВАЮТЬ ТВАРИНИ.



ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ, виконавши тест:

Код доступу 284014
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання необхідно виконати до  18 квітня 21:00
2.
Математика
Додавання і віднімання зручним способом в межах 100 без переходу через розряд. Передбачення результату обчислення. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних моделей. Вимірювання величини (довжини). Запис результатів вимірювання.  
1. Досліджуємо лічильну одиницю - десяток. Подивіться відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=x6SXjAu7BpA
2. ОПРАЦЮВАТИ :
Завдання на ст. 108 у підручнику "Математика".

Завдання №6 на ст. 108 виконати у зеленому зошиті.

У зеленому зошиті побудувати три відрізка - 10 см, 8 см, 5 см. Відрізки внизу підписати. 

Відпочиваємо, рухаємося.

3.
Англійська мова
Одяг. Формування лексичних навичок.

Проскануйте QR-code та виконайте завдання.

4.
Фізичне виховання
Виконання загально
розвивальних вправ: фізичні вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей.  

Заряд бадьорості на весь день


5.
Українська мова
 Читання різних текстів. Робота з текстом (головне і другорядне в тексті). Аналіз звукового складу слова. Письмо букв на позначення звуків. Запис  слів та речень. 
 1. Пригадайте, що таке текст-опис та текст-розповідь:


Схеми, таблиці, алгоритми міркування для розвитку зв'язного ...
2. Прослухайте два тексти, порівняйте їх. (Розкажіть мамі де текст-опис, а де текст-розповідь).
Для батьків: прочитайте дітям тексти для порівняння, які знаходяться під таблицею.

3. ОПРАЦЮВАТИ:

  • Досліди підручник "Українська мова. Буквар ч.2" ст. 51. Усно скласти текст-розповідь про Україну.
  • У червоний зошит списати 2 речення: "Уляна та Устим..."
  • Зробити звуковий аналіз слова ЖИВУТЬ.
4. Відпочивайте з користю та перевірте свої знання:
Код доступу 523218
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Порівняйте!
Текст 1
Заяць-це невелика дика тваринка. В неї довгі рухливі вуха на видовженній мордочці. Глаза в зайця косять. Це необхідну для того, щоб ця беззахисна тваринка бачила все навкруги.

Заяць їсть траву та кору дерев, для цього в нього великі виступаючі передні зуби. В нього коротенький хвостик. Мама ним подає знаки о безпеці своїм зайчатам.

Влітку, восени та навесні у зайця сіре хутро, щоб не побачили хижаки серед гілок та землі, а взимку воно біле, як сніг. Але коли хутро не може сховати, тоді захищають зайчика довгі, значно довші, ніж передні, його сильні задні ноги.

Ось такий він полохливий ,всечуючий ,всебачачий заяць.

Текст 2
           Чи багато ви знаєте про зайців? «Полохливий заєць і пенька боїться» - стверджує прислів’я. Але насправді така характеристика не зовсім виправдана – наприклад, задніми ногами довговухий може відбитись від орла або лисиці. Досить часто зайчихи відважно захищають своїх дитинчат від ворон. Відомий також факт, коли зайчиха зуміла налякати невелику собачку. А старі зайці, які знають почім ківш лиха, на очах у величезного гавкаючого пса на ціпку спокійнісінько поїдають те, що росте в саду або городі. Однак мовчазне опудало зазвичай вселяє в косооких вегетаріанців стільки поваги, що вони довго не можуть зважитись почати трапезу в його присутності.


Продовжуємо віртуальні подорожі Україною!





Немає коментарів:

Дописати коментар