середа, 15 квітня 2020 р.

Четвер - 16 квітня 2020р.



Добрий день, любі діти та шановні батьки! 

Починаємо із цікавинок!
Працюємо за розкладом:

№ з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
"Ядосліджую світ": математична галузь
Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Виконання простих завдань на основі зібраних (наявних) даних із застосуванням простих моделей. 
1.Здійснюємо віртуальну подорож до бабусі. Подивіться мультфільм та порахуйте об’єкти, які бачите.

2.Відкрийте «Щоденник вражень» та повторіть дорожні знаки та умовні позначки.

3.А щоб потішити бабусю, розв’яжіть для неї магічні квадрати.
Головоломка «Магічний квадрат» – Розвиток дитини


ВІДПОЧИВАЄМО, П"ЄМО ВОДИЧКУ, РУХАЄМОСЯ

2.
Математика

Конструювання площинних та об’ємних фігур з підручного матеріалу. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі. 
1.Перегляньте відео та повторіть числа від 20 до 100.

2.Спробуйте з батьками, за допомогою інтернету або схеми, зробити кубик з паперу. Сфотографуйте та перешліть у групу класу в Вайбері.
Как сделать куб из картона схема — MegaMaster.info
3.Опрацювати ст. 110 підручника «Математика». Виконати завдання у друкованому зошиті ст. 41.

3.
Фізичне виховання
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
У четвер (16.04)
 о 13.30 відбудеться відеоконференція Zoom.

Тема уроку:"Фізкульхвилинка".

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/6692558310?pwd=WEJDVzl6R0lzZGZRTXhnQm1manhlZz09
Идентификатор конференции: 669 255 8310
Пароль: 8plGPM


4.
Українська мова
Вправляння у виразному читанні різних текстів. Лексичне значення слів (близькі і протилежні за значенням). Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого і рукописного тексту. Письмо під диктовку. 
1.Перегляньте відео про дружбу, усно охарактеризуйте героїв.

2.Вчимося виразно читати! Прочитайте вірш у підручнику «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 53. Придумайте заголовок, поміркуйте над головною думкою твору. Розкажіть мамі про свого друга.

3. У червоний зошит списати слова 1, 3,  та 4 стовпчиків із завдання №1 ст. 53 підручника «Українська мова. Буквар ч.2».
Для батьків: продиктуйте дітям слова.


4. Зробити звуковий аналіз слова Діана.


Для відпочинку та гарного настрою (за проханням батьків) задачі на розвиток логічного мислення
(виконуємо за бажанням, у чернетці).
1. Олег вищий за Юрка, а Юрко вищий за Ігора. Хто ви
щий — Ігор чи Олег?

2. Стовбур дуба товстіший за стовбур клена, а стовбур кле-
на товстіший за стовбур ялини. У якого дерева стовбур
товстіший — у дуба чи ялини?

3. Олена старша за Тетяну, а Тетяна старша за Наталю.
Хто старший — Олена чи Наталя?

4. Із трьох братів Дмитро вищий, ніж Кирило, а Кирило
вищий, ніж Петро. Хто вищий — Дмитро чи Петро?

5. Марина — рідна сестра Ірини. Тарас — брат Ірини. Ми-
хайло Панасович — дідусь Марини. Іринчиного тата
звуть Павлом. Як ім’я та по батькові тата Марини? Як
по батькові брата Ірини?

6. Праворуч від прямокутника зображений трикутник,
а ліворуч від прямокутника — квадрат. Де зображений
прямокутник? Зробіть відповідний рисунок.

Відповіді:
          1.Відповідь. Олег.
          2. Відповідь. У дуба.
          3. Відповідь. Олена.
          4.Відповідь. Дмитро.
          5. Відповідь. Тато Марини — Павло Михайлович, брат
Ірини — Тарас Павлович.
         6.   Відповідь. Фігури розміщені на площині в такому по-
рядку — квадрат, прямокутник, трикутник. Отже, пря-
мокутник зображений між квадратом і трикутником.


Немає коментарів:

Дописати коментар