середа, 18 березня 2020 р.

Дистанційне навчання - 18 березня 2020р.

Українська мова 
Вірш, загадки, ігрові вправи, цікаві малюнки на звук Е (за посиланням).

https://www.youtube.com/watch?v=n2rHKxWOoBA&feature=youtu.be


Продовжуємо працювати у друкованому зошиті з української мови ч.2

Математика
Складаємо приклади на додавання та віднімання за малюнками (завдання за посиланням )

https://www.youtube.com/watch?v=T7BUg8fn2CA


Виконуємо завдання у зошиті "2000 вправ та завдань"

"Я досліджую світ": мовно літературна галузь
Читання тексту "Ланцюжком" (спробуйте разом із дітками).
Вірш читаємо виразно.
Картинки по запросу "легенди про підсніжник"



Пропоную цікаві завдання, які тренують увагу, уяву, моторику. Допомагають покращити навички читання.
Картинки по запросу "я досліджую світ мовно літературна галузь 1 клас нуш цікаві  завдання"Картинки по запросу "я досліджую світ мовно літературна галузь 1 клас нуш цікаві  завдання"
"Я досліджую світ": природнича галузь.


Картинки по запросу "я досліджую світ мовно літературна галузь 1 клас нуш цікаві  завдання"


Дослідницька лабораторія
Картинки по запросу "я досліджую світ мовно літературна галузь 1 клас нуш цікаві  завдання"

Для відпочинку:
Весела руханка "Черепаха-аха-аха":





Розмальовка:
Картинки по запросу "математичні розмальовки 1 клас"





Немає коментарів:

Дописати коментар