вівторок, 31 березня 2020 р.

Дистанційне навчання - 1 квітня 2020р.

Добрий день, мої любі діти та шановні батьки!
Продовжуємо наше дистанційне навчання.
Нагадую, що тема тижня: "Навіщо їсти"
Пропоную переглянути слова до теми тижня.




Дослідницьке / проблемне запитання

Передивіться відео та дайте відповідь на запитання
Навіщо харчуватися правильно?

Українська мова
Тема: читання різних текстів. Дослідження значення слів. Лексичне значення слів (пояснення значень в контексті). Аналіз звукового складу слова. Запис речень.

1. Попрацюйте самостійно у підручнику "Українська мова. Буквар. ч.2" ст. 38-39.  Розвиваємо навички читання.
2. Переписуємо у червоний зошит завдання 2 на ст. 38.
3. Зробити звуковий аналіз слова Софійка. Як робити звуковий аналіз слів, я вчора пояснювала на уроці - конференції. А ще вам допоможе ось цей приклад.
Апостроф Написання складів і слів з апострофом - презентація з ...
Відпочиваємо, та насолоджуємося стравами української кухні.

Математика
Тема:  додавання і віднімання до / від двоцифрового числа його десятки або його одиниці. Додавання та віднімання за допомогою малюнків / схем.  Розв’язування життєвих задач з використанням математичних моделей. Побудова відрізків заданої довжини.

1. Подивіться відео. Воно допоможе вам пригадати, що з рівності на додавання можна скласти дві рівності на віднімання.

2. Виконати завдання у підручнику (усно).
Наголошую, що  завдання №6 - це дослід. Обов"язково зробіть його разом із батьками. 



3. Виконайте завдання у друкованому зошиті з математики ст. 31


4. Для закріплення знань пропоную пройти тест :
Код доступу 850447
Попросіть учнів використати цей код, 
відкривши посилання
Завдання необхідно виконати до  1 квітня 23:00 
Рекомендація для батьків - допоможіть дитині під час виконання тесту, якщо їй буде складно. Похваліть дитину.

Фізкультхвилинка.
Відпочиваємо, п"ємо водичку, рухаємося



"Я досліджую світ": мовно літературна галузь
Тема:  сюжетно-рольові та рухливі ігри. Інсценізація: відтворення реплік персонажів казок.  Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. 
             Подивіться Казку про дружбу та поділіться враженнями від перегляду зі своїми батьками.

Згадайте, як можна помиритися? Як ви миритесь? Які мирилки ви знаєте? 

Збірник лічилок та мирилок - презентация онлайн


"Я досліджую світ": природнича галузь
Тема:  травоїдні, м’ясоїдні та всеїдні тварини.  Охорона природи. 
          Сьогодні ми дізнаємось з вами про те, на які групи можна поділити тварин за місцем проживання, та за способом живлення.


Щоб дізнатися коли та чим живляться тварини, подивись відео та прочитай їх розповіді. 


Олень. Поживою для мене є трав'яниста і дерев'яниста рослинність — чагарники, гриби та лишайники. Взимку я поїдаю лише пагони дерев та сухі трави. Часом виходжу на поле поласувати зеленою озиминою або ж сіном, яке спеціально заготовляють для мене у мисливських господарствах. Так само живляться і косуля, лань, лось. Ми належимо до травоїдних.

Лисиця. Живлюся я взимку найчастіше мишами, влітку — комахами, жуками і личинками хрущів. Я виходжу на полювання здебільшого вночі. Завдяки своєму тонкому нюху й слуху я визначаю, де є пожива. До жертви підкрадаюсь нечутно. До моєї групи належать вовк, орел, ящірка, гадюка. Ми — хижі тварини.

Ведмідь. Я справжній хижак: великий, сильний. Та, як зустрінеться мені бджолине дупло чи кущ малини,— не омину, обов'язково поласую. Білка, дика свиня, їжак і я належимо до групи всеїдних.

Музичне мистецтво 
Тема: відтворення елементарних музикальних елементів.
Для відпочинку і гароного настрою співаємо разом у караоке.

До зустрічі завтра! Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар