четвер, 21 травня 2020 р.

П'ятниця - 22 травня 2020р.

Вітаю усіх! 
Починаємо із хвилинки-релаксу:
 "Корисні канікули".  
Працюємо за таким розкладом
№ з/п
Предмет
Тема
Практичні завдання та посилання
 на онлайн ресурси
1.

«Я досліджую світ»: технологічна  галузь 
Виготовлення та оздоблення виробу із застосуванням знайомих технологічних операцій. Планування послідовності технологічних операцій. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
1. Скоро літо. А літо - це сонячні або дощові дні. Давайте підготуємося, аби природа не застала нас зненацька. Пропоную зробити парасольку, яка захиститьі від сонці, і від дощу.

2.
Англійська мова

Progress review
1.Завдання на блозі вчителя англійської мови.

ВІДПОЧИВОЄМО, РУХАЄМОСЯ:



3.
Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді на тему "Влітку"
1. Перегляньте мульфільм "Шматочок літа"

2. Скоро літо. Складіть маленьку розповідь на тему "Влітку" (5-6 речень), запишіть у червоний зошит, сфотографуйте та перешліть у групу класу в Вайбері.

4.
"Ядосліджую світ": соціальна і здоров’язбережна, громадянська та історична галузі 

Важливість рухів та активної поведінки для здоров'я. Складання плану дій щодо підтримки свого здоров'я. 
Соціально умотивована поведінка, взаємоповага, підтримка та допомога іншим.
1.Здоров'я - це активний рух, ігри та стан душі. Здоров'я - це підтримка і добре ставлення до усього. Будьте добрими і здоровими.  Іноді нам потрібна допомога. Перегляньте мультфільм та дізнайтеся, як просити про допомогу.














Талановита Україна... — ГАРНИХ ВИХІДНИХ....

Немає коментарів:

Дописати коментар