неділя, 17 травня 2020 р.

Понеділок - 18 травня 2020р.

Добрий день, любі діти та шановні батьки!

Рада вітати вас у нашій віртуальній школі!

Тема тижня: "Літо"
Розпочинаємо тиждень хвилинкою релаксу.


Слова до теми тижня дивіться в окремій публікації.
Прочитайте слова, поясніть значення слів, якщо значення слова не зрозуміло, то пишіть мені у групу класу  в Вайбері.

Працюємо за таким розкладом.

№ з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання та посилання
 на онлайн ресурси
1.
"Я досліджую світ": мовно-літературна галузь
 Імпровізація в рольових іграх. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. 

1. Прочитайте вірш про іграшки:

Найкраща іграшка. Анатолій Костецький

— Не вгадать тобі нізащо,
нотра з іграшок найкраща!
— Знаю!
Трактор заводний!
— Зовсім ні.
— Електрична залізниця!
— Помилився.
— Ну, тоді це — пароплав!
— Не вгадав.
— Зрозуміло: де — літак!
— Знов не так.
— Добре, відповідь я дам:
та, яку зробив ти сам!
2. У "Щоденник вражень" написати слова у три стовпчики (по 7 слів). Перший стовпчик - дні тижня, другий стовпчик - сім назв українських річок, третій - сім назв міст України. Сфотографуйте та перешліть у групу класу в Вайбері.

.
Математика

Лічба в межах 100. Математичні вирази на одну дію. Додавання та віднімання в межах 100. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях двох найменувань.  Розв’язування проблемних завдань математичного змісту. 
1. Перегляньте відеоурок та повторіть одиниці вимірювання маси.
2. Виконати завдання у друкованому зошиті з математики на ст. 58-59.

 Відпочиваємо, п"ємо водичку, рухаємося.


3.
Українська мова
Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня).  Використання прийому уточнення значення окремих слів, виразів у сприйнятих на слух текстах. Запис окремих слів і речень відповідно до опрацьованих правил.
1.Перегляньте відеоурок "Буква Жж":
у підручнику «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 70-71. Читаємо, міркуємо, висловлюємо свою думку.
3.У червоному зошиті зробити звуковий аналіз слів: п'ять, лялька, їстимеш.

4.
Фізичне
 виховання
Розпізнавання та виконання легкоатлетичних, гімнастичних, ігрових та інших вправ Виконання загальнорозвивальних вправ: легкоатлетичних, гімнастичних, ігрових та інших. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Виконуємо вправи, рухаємося!

5.
Образотворче мистецтво
Малювання графічними матеріалами, фарбами. Безпечна поведінка. Презентація власної творчості. 
1. Усі люблять літо! То ж давайте подивимось як намалювати літо, як намалювати море, як намалювати літній пейзаж:

2. Прочитайте вірш про літо:

Щедре літо. Т. Корольова

Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;
У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.
Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.
Ген тече срібляста річка…
Ой і тепла ж в ній водичка!
Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.
3. Сподіваюсь ви надихнулися побаченим та почутим. Намалюйте як ви бачите літо!

Немає коментарів:

Дописати коментар