середа, 6 травня 2020 р.

Четвер - 7 травня 2020р.



Добрий день, любі діти та шановні батьки! 
Починаємо із хвилинки-релаксу.
Співаємо пісню про найдорожчих у світі маму і тата!
Працюємо за розкладом:

№ з/п
Предмет
Теоретичний
 матеріал
Практичні завдання
1.
"Я досліджую світ": математична галузь
Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Знаходження необхідних (суттєвих) даних для виконання завдань. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем.
1.Перегляньте мультфільм "Колобок".

2.Досліджуємо місцевість - в "Щоденнику вражень" напишіть відповіді на питання: 
- Скільки вікон у будинку?
- Якого кольору очі у діда.
- Скільки чайників на столі?
3. Зробіть піктограму (схему руху Колобка від будинку до лисиці) у "Щоденнику вражень".  
Обов"язково сфотографуйте та перешліть у групу класу в Вайбері.
Зразки піктограм:
ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ПІКТОГРАМ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З РОЗУМОВО ВІ
ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ПІКТОГРАМ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З РОЗУМОВО ВІ

4. Обчисліть методом додавання шлях, який подолав Колобок. Запишіть у "Щоденник вражень".
Шлях Колобка:
Від будинку до зайця - 20 м, від зайця до вовка - 15 м, від вовка до ведмедя - 25м, від ведмедя до лисиці - 30 м.
ВІДПОЧИВАЄМО, П"ЄМО ВОДИЧКУ, РУХАЄМОСЯ

2.
Математика

Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі. 
1. Перегляньте онлайн урок на каналі  початок  о 9 годині,а також в записі, можна дивитись на YouTube каналі МОН.
2. Дослідити підручник "Математика" ст.122 (усно).
4. Виконати завдання у зеленому зошиті: № 1.2 ст. 116  та № 4 ст. 118 підручника "Математика".

3.
Фізичне виховання
Виконання вправ з великим м’ячем.  Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
У четвер (07.05)
о 13.30 відбудеться 
відеоконференція Zoom.

Тема уроку:"Фізкультура".

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/6692558310?pwd=WEJDVzl6R0lzZGZRTXhnQm1manhlZz09
Идентификатор конференции: 669 255 8310
Пароль: 8plGPM
4.
Українська мова
Вправляння у виразному читанні різних текстів. Зв’язний переказ подій прочитаного твору (використовуючи слова спочатку, потім, в кінці). Списування з друкованого і рукописного тексту. Письмо під диктовку.
1. Перегляньте онлайн урок на каналі Піксель початок  о 9 годині,  а також в записі, можна дивитись на YouTube каналі МОН
2 . Дослідити підручник «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 65. 
3. У червоний зошит записати діалог:
-Олю, ти любиш фрукти?
- Обожнюю!
- Тарасе, а ти любиш фрукти?

- Дуже!

Зверніть увагу! У діалозі йде звернення до Олі Тараса. Після звертання стоїть кома. Запам’ятайте цю позицію звертання. Звертання на початку речення відокремлюється комою. Наприклад: Діти, ви слухали музику?
Мамо, я хочу їсти.
Бабусю, спечи будь ласка пиріг.
Пташко, співай голосніше.
Ці приклади не записуємо.
3. Перевірте свої знання, виконавши тест:
Код доступу 851018
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua















 За бажанням можна переглянути онлайн уроки, які транслювалися у вівторок 5 травня. Хто не встиг - хутчіш дивитися!
Вівторок, 5 травня (1 клас). Трансляція "Піксель".
До уваги!  Світлана Петрук приглашает вас на запланированную
 конференцию: Zoom.
Тема:  Батьківські збори.
Время: 7 мая 2020 09:00 АM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73899489274?pwd=V1VMU00xejdkY25yS2gvNEtjjRWc2UT09
Пароль021950
Буду з нетерпінням очікувати на нашу зустріч.

Немає коментарів:

Дописати коментар