Добрий день, любі діти та шановні батьки!
Рада вітати вас у нашій віртуальній школі!
Тема тижня: "Літо"
Розпочинаємо тиждень хвилинкою релаксу.
Слова до теми тижня дивіться в окремій публікації.
Розпочинаємо тиждень хвилинкою релаксу.
Слова до теми тижня дивіться в окремій публікації.
Прочитайте слова, поясніть значення слів, якщо значення слова не зрозуміло, то пишіть мені у групу класу в Вайбері.
Працюємо за таким розкладом.
№ з/п
|
Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання та посилання
на онлайн ресурси
|
1.
|
"Я досліджую світ": мовно-літературна галузь
|
Імпровізація в рольових іграх. Збагачення словникового
запасу. Створення коротких письмових повідомлень.
|
1. Прочитайте вірш про іграшки:
Найкраща іграшка. Анатолій Костецький
— Не вгадать тобі нізащо,
нотра з іграшок найкраща! — Знаю! Трактор заводний! — Зовсім ні. — Електрична залізниця! — Помилився. — Ну, тоді це — пароплав! — Не вгадав. — Зрозуміло: де — літак! — Знов не так. — Добре, відповідь я дам: та, яку зробив ти сам!
2. У "Щоденник вражень" написати слова у три стовпчики (по 7 слів). Перший стовпчик - дні тижня, другий стовпчик - сім назв українських річок, третій - сім назв міст України. Сфотографуйте та перешліть у групу класу в Вайбері.
|
. |
Математика
|
Лічба в межах 100. Математичні вирази на одну
дію. Додавання та віднімання в межах 100. Перетворення іменованих чисел,
виражених в одиницях двох найменувань. Розв’язування
проблемних завдань математичного змісту.
|
1. Перегляньте відеоурок та повторіть одиниці вимірювання маси.
Відпочиваємо, п"ємо водичку, рухаємося. |
3.
|
Українська мова
|
Вправляння у правильному та виразному читанні
коротких текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика
тижня). Використання прийому уточнення
значення окремих слів, виразів у сприйнятих на слух текстах. Запис окремих слів
і речень відповідно до опрацьованих правил.
|
у підручнику «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 70-71. Читаємо, міркуємо, висловлюємо свою думку.
3.У червоному зошиті зробити звуковий аналіз слів: п'ять, лялька, їстимеш.
|
4.
|
Фізичне
виховання
|
Розпізнавання та виконання легкоатлетичних,
гімнастичних, ігрових та інших вправ Виконання загальнорозвивальних вправ:
легкоатлетичних, гімнастичних, ігрових та інших. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ,
естафет, ігор.
|
Виконуємо вправи, рухаємося!
|
5.
|
Образотворче мистецтво
|
Малювання графічними матеріалами, фарбами. Безпечна
поведінка. Презентація власної творчості.
|
1. Усі люблять літо! То ж давайте подивимось як намалювати літо, як намалювати море, як намалювати літній пейзаж:
2. Прочитайте вірш про літо: Щедре літо. Т. Корольова
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;
У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.
Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.
Ген тече срібляста річка…
Ой і тепла ж в ній водичка!
Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати. |
Немає коментарів:
Дописати коментар