Безпечні літні канікули 2022. Правила поведінки під час літніх канікул.
https://youtu.be/xDfBJ723FoA
Утвори нові слова
З кожного слова візьми тільки другий склад і запиши нове слово.
БОЛОТО, КОНТОРА______________________
ОВОЧІ, КОРОВА, ГЛИНА________________
ПОГОДА, МОЛОТОК, СОВА_______________
ОСОКА, КОРОВАЙ, РУКА_________________
БУДИНОК, ВИТИНАНКА, ШИНА___________
З кожного слова візьми останній склад і утвори нове слово.
НАСОС, ГУСКА _____________________
КУРКА, НОРА, ДИВАН_______________
МОЛОКО, ВІДРО, КАРТИНА__________
ГУМА, ОРЛИ, ВІКТОРИНА ____________
ХАТА, ШУРМА, ГОРА _________
Вправа
«Логічний рядок»
Інструкція:
продовж рядок.
-
Лисиця
– нора, ведмідь - …
-
Лікарня
– лікування, школа - …
-
Цукор
– солодкий, лимон - …
-
Риба
– вода, птиця - …
-
Лев
– левеня, куриця - …
-
Птиці
– пір’я, звірі - …
-
Осінь
– зима, дощ - …
-
Тепло
– вода, мороз - …
-
Троянда
– квітка, яблуня - …
-
Око
- бачити, вухо- ….
-
Вовк
– паща, птах - …
-
Ліс
– дерева, бібліотека - …
Сьогодні пропоную порухатись - розминаємось з Jerry Heil.
Для розвитку пам'яті та швидкої реакції дуже добре використовувати мнемотаблиці.
Мнемотаблиця - система позначок, малюнків, яка прискорює процес запам’ятовування .Тому вони створені для розвитку мислення та пам’яті.
Живі мнемотаблиці – це своєрідний зоровий план, що допомагає дітям послідовно розповідати вірш, зберігаючи лексико-граматичне наповнення.
Суть полягає в наступному: на кожне слово або маленьку словосполуку придумується картинка (зображення); таким чином, весь вірш замальовується схематично. Після цього дітки по пам'яті, використовуючи графічне зображення, відтворють вірш цілком.
Пропоную мнемотаблиці для вивчення віршів «Моя Україна»
Складіть розповідь про рідне місто. Пропоную цікаво оформити свою розповідь у вигляді книжки.
Ще один чудовий виріб на Великдень для дітей - іграшка з курчам.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Малювання по клітинках – дуже захоплююче і корисне заняття для дітей.
Графічні диктанти розширюють кругозір, збільшують словниковий запас, навчають орієнтуватися в зошиті, знайомлять з різними способами зображення предметів. Переходьте за посиланнями нижче та виконуйте завдання
БАЖАЮ УСПІХІВ!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Зараз, коли багато із нас змушені переховуватись у бомбосховищах, постійно чути сирени та вибухи, особлива допомога потрібна дітям. Для батьків підготували підбірку каналів з дитячими казками, оповіданнями та історіями.
Розуміючи це, та те, що наші діти зараз позбавлені можливості навчатися та спілкуватися з однолітками, з метою зменшення їх напруги, пропоную скористатися цими ресурсами:
365 казок на ніч (сучасні аудіоказки для дітей)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLn2E1hd_mGr7q_YD54a1RBjMDBpzj4eau
Казочки та цікаві історії для дітей (класичні та сучасні казки, начитка)
https://www.youtube.com/channel/UCok9X9ZeNg1EXaHVuP6iE-Q
Дитячі книжки в електронному форматі від видавництва «Ранок» (три папки для віку 3+, 6+, 9+)
Українські народні та авторські казки (тексти)
https://kazky.org.ua/zbirky/knihovna
Оповідання для 9+ “Окуляри і кролик-гном” (електронна книжка)
https://chtyvo.org.ua/.../Kupriia.../Okuliary_i_krolyk-hnom/
Не забуваймо про сайт «Нова українська школа», де є пізнавальні онлайн-зустрічі, вправи для подолання паніки, поради психологів, ігри та подкасти
Радіовистави за творами шкільної програми
Казки для дошкільнят та молодшого шкільного віку (чудова начитка каналу «Тося читає»)
– Видавництво Ранок БЕЗКОШТОВНО надає дитячі книги в електронному форматі! Просто заходьте на сайт БараБука та завантажуйте, щоб мати змогу читати з дітками навіть без доступу до Інтернету.
https://www.facebook.com/barabooka
– У Telegram-каналі Павлуша і Ялуша можна завантажити аудіоказки, які також будуть доступні без Інтернету.
– Ще один Telegram-канал з аудіоказаками українською. Усі аудіоказки можна завантажити й слухати без зв’язку.
– Yakaboo відкрили безкоштовний доступ до аудіо- та електронних книжок в мобільному додатку.
– MEGOGO відкрили безкоштовний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок
Хочу запропонувати цікаві завдання для зняття напруги, тренування пам’яти та уваги.
3 грудня відзначається Всесвітній день людей з інвалідністю та людей з особливими потребами. В нашому закладі був проведений тижневик «Рівний рівному». Педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами обмінювалися досвідом, формами та методами роботи.
- Повільність процесу навчання;
- Простіший виклад матеріалу;
- Повторюваність у навчанні;
- Поглиблений індивідуальний та диференційований підходи;
- Предметно-наочний та практичний харатер навчання;
- Опора на більш розвинені здібності дитини і подолання загальної недостатності її інтелектуальної сфери;
- Спеціальна організація навчальної діяльності учнів, зокрема розвиток стимулів до навчання та пізнавальних інтересів.
- Мовленнєвий контакт з дітьми в умовах безпосереднього спілкування, що забезпечується інклюзивним середовищем.
- Робота в групах;
- Робота за індивідуальними інструкціями;
- Незалежні самостійні заняття;
- Навчальна робота в парах.
- Наявність індивідуальної програми розвитку;
- Адаптація навчальних матеріалів для використання по-новому;
- Налагодження співробітництва та підтримки серед учнів в класі;
- Використання широкого спектру занять, практичних вправ і матеріалів, що відповідають рівню розвитку дитини;
- Можливість вільно пересуватись класом, не заважаючи іншим;
- Зонування приміщення (наявність навчальної зони, зони відпочинку, ігрової);
- Наявність асистента вчителя в класі;
- Надання переваги індивідуальній формі роботи над фронтальною та груповою;
- Наявність візуального розкладу;
- Наявність карток - "соціальні історії" - розбиті на прості фрагменти (своєрідна абетка спілкування) ілюстровані ситуації соціальної взаємодії; використання "зорових опор", навчальних алгоритмів;
- Коригування уваги учнів: завдання пропонувати в ігровій формі, щоб зацікавити дітей, викликати вних позитивну мотивацію; ставити перед дітьми посильні завдання; дотримуватися рекомендації щодо застосування наочного матеріалу та технічних засобів навчання; дозувати матеріал, який вивчається, на логічно завершені частини, групуючи його на основі подібних ознак;
- Обовязкове залучення батьків до безперервного освітнього процесу;
- Уникнення наступних помилок вчителя під час роботи: ігнорування дитини вкласі; не врахування сильних сторін учнів; внутрішня паніка під час емоційних вичвів учня; недостатня обізнаність про нозологію учня.
- Створення "ситуації успіху":
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Добрі сусіди: слова-пари з м'якими й твердими приголосними
Розташування фігур: орієнтуємося на площині
Розмальовуємо приховані зображення: зоряне небо
Історія Пасхи: тестові завдання
Виконуємо великодній тест
Відповіді: 1) у неділю; 2) навесні; 3) весни й нового життя; 4) червоного; 5) паска; 6) Вербна неділя.
«Писанка»: учимось підбирати кольори
«Великодній розпис»: тренуємо моторику
Створюємо листівку "Великдень"
Пишемо великодній вірш
Це тематичне завдання допоможе дитині формувати творчі літературні здібності, сприятиме розвитку образного мислення, уяви, фантазії, уміння добирати слова в потрібній формі. Дитині пропонується написати вірш про Великдень, доповнивши римовані рядки словами й словосполученнями. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься відчувати ритміку поетичних творів, добирати різні форми слів, римувати.
Великодня головоломка «Знайди слова»
Це тематичне завдання-головоломка допоможе дитині повторити правопис слів великодньої тематики, потренувати увагу та пам’ять, а також дасть можливість попрактикувати навички читання. У завданні дитині пропонується поле з багатьма літерами, яке вона повинна уважно роздивитись і знайти на ньому дванадцять слів, що мають безпосереднє відношення до свята Великодня. Дитина може пошукати їх самостійно (без жодних підказок) або скористатись переліком, написаним унизу сторінки. Кожне знайдене слово їй потрібно обвести та підкреслити в переліку.
Кольоровий Великдень: цікава геометрія
Це завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку вміння мислити логічно, удосконаленню вміння орієнтуватися за інструкцією. Дитині пропонується зафарбувати зображення писанок різними кольорами, відповідно до умов, прописаних в інструкції. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розміщувати геометричні об’єкти в обмеженому просторі, пригадає й повторить назви геометричних фігур. У другій частині завдання за словесним описом пропонується створити візерунок на писанках, накресливши конкретні геометричні фігури. Завдання розвиватиме логічне мислення, увагу, кмітливість, творчі здібності.
Це тематичне завдання має всі переваги розмальовки та дає можливість потренувати навички додавання й віднімання в невимушеній, творчій формі. Дитині пропонуються зображення писанок, квітів і маленького курчати та різноманітні математичні приклади, кожний з яких написаний на певному фрагменті зображення. Розв’язуючи приклади, дитина отримуватиме результат, що буде вказувати їй на певний колір, в який треба розмалювати відповідну ділянку малюнка. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме увагу, дрібну моторику та творче мислення.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Малюємо за таблицею множення: кавун
Це завдання пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним, творчим чином, а саме малюючи зображення кавуна. Для цього пропонуються різні математичні приклади на множення, а також поле розміром 12х12 клітинок, пронумерованих за горизонталлю та вертикаллю. Множники у прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. При цьому другий множник невідомий, його треба обчислити. Таким чином, дитина не тільки зможе краще вивчити таблицю множення, а й підготується до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.
Малюємо за таблицею множення: пінгвін
Це завдання пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним, творчим чином, а саме малюючи зображення пінгвіна. Для цього пропонуються різні математичні приклади на множення, а також поле розміром 12х12 клітинок, пронумерованих за горизонталлю та вертикаллю. Множники у прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. При цьому другий множник невідомий, його треба обчислити. Таким чином, дитина не тільки зможе краще вивчити таблицю множення, а й підготується до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.
Малюємо за таблицею множення: полуниця
Це завдання пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним, творчим чином, а саме малюючи зображення полуниці. Для цього пропонуються різні математичні приклади на множення, а також поле розміром 12х12 клітинок, пронумерованих за горизонталлю та вертикаллю. Множники у прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. При цьому другий множник невідомий, його треба обчислити. Таким чином, дитина не тільки зможе краще вивчити таблицю множення, а й підготується до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.
Малюємо за таблицею множення: вишня
Це завдання пропонує дитині застосувати знання таблиці множення дещо незвичним, творчим чином, а саме малюючи зображення вишні. Для цього пропонуються різні математичні приклади на множення, а також поле розміром 12х12 клітинок, пронумерованих за горизонталлю та вертикаллю. Множники у прикладі слугуватимуть дитині координатами клітинки на полі, яку треба розмалювати в певний колір. При цьому другий множник невідомий, його треба обчислити. Таким чином, дитина не тільки зможе краще вивчити таблицю множення, а й підготується до сприйняття такого геометричного поняття, як прямокутна система координат.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
З 1990 року цей день проголошено міжнародним, а в Україні він відзначається з 1992 року. У цей день кожен мешканець планети може зробити свій маленький внесок у справу захисту навколишнього середовища: очистити від сміття прилеглі території, висадити хоча б одне дерево, відмовитися хоча б на один день від використання автомобіля тощо. День Землі щорічно відзначається в 147 країнах.
На жаль сьогодні ми не можемо доєднатися до хоча б одного із заходів щодо збереження планети, а Земля сьогодні як ніколи потребує нашої допомоги.
Почнемо кожен із себе! Наведемо лад у своїх думках, діях. Будемо жити так, щоб не смітити в оселі, біля свого будинку, в школі. Будемо берегти зелені насадження, якщо нема можливості посадити дерево сьогодні – посадимо його після закінчення карантину. Не знищуйте дерева і не давайте знищувати іншим! Збережемо озера, річки, ставки!
Збережемо нашу планету Земля для себе і прийдешніх поколінь!!!
Для відпочинку пропоную пограти в цікаву гру та виконати цікавий дослід! Перейдіть за посиланням: https://youtu.be/Mc_gcelY2uQ
Хто і як пристосувався: світ тварин
Завдання сприятиме розвитку інтересу до пізнання тваринного світу. Дитині пропонується за інформацією, що подана в завданні, розпізнати тварину, з’єднати текст із малюнком. У другій частині завдання, користуючись енциклопедіями або Інтернетом, дитина має написати та намалювати, як пристосувалися до свого середовища існування метелик, зебра, жираф та равлик. Завдання спрямоване на закріплення знань про тварин та способи їхнього пристосування до умов життя, формування навичок роботи з додатковими джерелами інформації.
Інопланетні рослини: шукаємо прихований зміст
Це завдання спрямоване на розвиток мовних умінь дітей молодшого шкільного віку. Виконуючи завдання, дитина розширюватиме активний словниковий запас. Дітям пропонується з’ясувати, які два слова зашифровані у назвах «інопланетних» овочів та фруктів. Також діти мають придумати назви інших незвичайних овочів та фруктів, використовуючи запропоновані слова. Виконання завдання сприятиме повторенню знань про поділ слів на склади, розвитку мислення, вчитиме учнів краще розуміти лексичне значення слів.
Бажаю успіхів!
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Пам’ятка для кухаря: вчимося вимірювати
Завдання спрямоване на формування навичок вимірювання величин. Дитині пропонується виготовити пам’ятку для кухаря: дослідити місткість різного посуду, за міру вимірювання взявши чайну і столову ложки, склянку, чашку, півлітрову банку. Виконання завдання сприятиме формуванню навичок вимірювання, розвитку математичної компетентності; підтримці інтересу до практичних задач.
Числові промені: тренуємо мислення
Це завдання спрямоване на розвиток уміння мислити логічно, здійснювати усні обчислення. Виконання завдання сприятиме розвитку вміння орієнтуватись на числовому промені. Дитині пропонується на кожному промені позначити одне або декілька чисел, виконуючи певні умови. Учні систематизуватимуть знання про парні та непарні числа, сусідів числа, одноцифрові й двоцифрові числа, поняття «ліворуч» і «праворуч». Виконуючи завдання, дитина розвиватиме логічне мислення, увагу, вчитиметься правильно здійснювати вимірювання.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Головоломка «Чарівна таблиця множення»
Це завдання-головоломка дозволяє вивчити таблицю множення в цікавій і незвичній формі, адже воно побудоване таким чином, аби привернути увагу дитини та заохотити її до виконання математичних операцій. Кожна велика цифра в завданні позначає перший множник, а кожна маленька - добуток, її порядковий номер, який дитина промовлятиме подумки, є другим множником. Отже, дитині треба розгадати цю головоломку та записати цифри, яких не вистачає. Виконане завдання слугуватиме їй корисним наочним матеріалом.
Заплутана таблиця множення
Це математичне завдання допоможе дитині краще вивчити таблицю множення, пропонуючи множники, надані не в звичному порядку, у якому вони подаються в класичній табличці, а в хаотичному. А тому під час розв’язання прикладів дитина муситиме спиратись на свої знання та вміння оперувати різними числами і таким чином закріплюватиме потрібні навички. У завданні дається таблиця з числами за горизонталлю й вертикаллю (множниками) та порожніми рядками й стовпчиками. Дитині треба заповнити всі клітинки, помножуючи відповідні числа. Виконане завдання може слугувати дитині наочним матеріалом.
Сподіваюся, що ви любите читати. Адже, діти, які читають
набувають різноманітних ідей, краще долають труднощі. Виявлено, що люди найкраще запам'ятовують, що прочитано в книзі, ніж те, що показано за допомогою аудіо візуальних засобів. Досліди підтверджують, що діти, які читають, з великим інтересом відвідують школу, навчаються добре та без зайвих зусиль, краще оцінюють навколишній світ. Вони не замкнуті, здібні визначити, чого бажають і відстоюють свою точку зору.
Читацький календар: корисні звички
Завдання спрямоване на виховання стійкої мотивації до читання та прагнення вдосконалювати читацькі навички. Дитині пропонується щодня читати визначену кількість сторінок і фіксувати результати в календарі. Щоденне читання зміцнює пам'ять, розвиває уяву, збільшує словниковий запас дитини, відточує її аналітичні здібності та покращує здатність зосереджувати увагу. Завдання сприятиме розвитку навичок зорового й слухового сприйняття інформації, уваги, формуватиме читацьку компетентність.
Заповнюємо читацький журнал
Це завдання спрямоване на формування читацької компетентності дітей молодшого шкільного віку. Щоразу, коли діти читають книгу, їм пропонується заповнювати таблицю, вказуючи автора, назву книги, кількість прочитаних сторінок і додаючи короткий опис прочитаного впродовж того чи іншого дня. Заповнюючи шаблон, дитина вчитиметься вести читацький журнал, узагальнювати й лаконічно записувати зміст прочитаного. Використання шаблону сприятиме вдосконаленню вміння вдумливо читати, аналізувати, визначати головне й другорядне.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Корисний сніданок: здорове харчування
Завдання спрямоване на формування уявлення про культуру харчування та корисні продукти. Дитині пропонується самостійно скласти меню для здорового сніданку: з’єднати зображення тарілки з малюнками продуктів і страв, корисних для організму людини; підкреслити свої улюблені продукти та страви. Виконання другого завдання спонукатиме дитину до роздумів про те, чи всі продукти корисні та чи доцільно вживати тільки улюблені страви. Завдання сприятиме формуванню здорових звичок у харчуванні, відповідальному ставленню до вибору продуктів.
06.04.2021р.
Сьогодні пропоную пафантазувати та помалювати.
Фантазуємо і малюємо: розвиваємо творчість
Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей. Дитині пропонується домалювати пейзаж: розпізнати за частинами ціле (сонце, хмари, дерево, корову, пташку тощо), закінчити малюнки та розмалювати готову роботу. До завершеного малюнка необхідно придумати історію, яку можна розповісти друзям або рідним. Виконання завдання сприятиме розвитку уяви, фантазії, умінню складати історії за малюнком.
Бажаю успіхів!
Працюємо з календарем: квітень
Це завдання допоможе дитині навчитися знаходити число в календарі й співвідносити його з днем тижня. Учням і ученицям пропонується заповнити календар числами й дати відповіді на запитання. Виконуючи завдання, дитина навчиться орієнтуватися в календарній сітці, розрізняти поняття «вихідний день», «робочий день», «святковий день», ознайомиться з датами, на які припадають загальнонаціональні та міжнародні свята, що відзначаються в квітні. Завдання сприятиме становленню соціальної компетентності, розвитку уваги, розширенню словникового запасу.
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: rjf971
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rjf971
БАЖАЮ УСПІХІВ!
1 квітня День сміху: жарти і завдання на кмітливість
Ці веселі і прості питання не тільки на знання і кмітливість, а й на оригінальність відповідей.
У небi одна, В землi нема, А у баби їх цiлих дві. (Буква Б.)
Ви сидите в літаку, спереду кінь, позаду автомобіль. Де Ви є? (На каруселі.)
Що треба робити, коли бачиш зеленого чоловічка? (Переходити вулицю.)
Чи може страус назвати себе пташкою? (Ні, він не вміє говорити.)
Назвіть слово, в якому 40 голосних. (СорокА)
Під яким кущем сидить заяць під час дощу? (Під мокрим!)
Що стоїть посеред Землі? (Літера М)
Яким гребінцем не можна розчесатись? (Півнячим)
Якою рукою краще розмішувати чай? (Чай краще розмішувати ложкою.)
Чим кінчається літо й починається осінь? (Літерою « О»)
Для відпочинку складіть пазл, переходьте за посиланням:
Заломлення світла: чому під водою предмети інакші?
Заломлення світла — це зміна напрямку розповсюдження світла при проходженні через межу двох середовищ. Як це впливає на наше сприйняття предметів? У повітрі промені світла передаються на сітківку ока без відхилень, потім сигнал іде в мозок, в якому й формується зображення предмета. Якщо ж предмет помістити у воду або іншу рідину, промені сонячного світла відбиваються інакше. Відхилення промінчика від прямого курсу викривляє об’єкт у нашому сприйнятті. У кожної рідини свій коефіцієнт заломлення — чим ближче коефіцієнт до одиниці, тим менше викривлення ми спостерігатимемо.
Матеріали:
- пара склянок;
- вода;
- олія;
- трубочки.
Хід роботи:
Одну склянку залиште порожньою, а в іншу налийте води. Опустіть у склянки трубочки. Як бачимо, у склянці з водою трубочка здається трохи ширшою, а також спрацював ефект заломлення світла і ми спостерігаємо викривлення об’єкту на межі двох середовищ.
Якщо ж долити у порожню склянку олії, побачимо, що трубочка більш викривлена саме на межі повітряного та олійного середовища. Справа саме у різних коефіцієнтах заломлення. Порівняємо: повітря має коефіцієнт заломлення 1.000292, вода — 1.334, олія — 1.47, скло — 1.5.
Ось така наочна фізика зацікавить малюків та проілюструє закон заломлення світла
Спритні літери № 1
Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання й письма, розширити словниковий запас. Воно містить 9 «сіток» (мінікросвордів), у яких пропущено одну літеру, спільну для пари слів. Потрібно вписати в кожну комірку правильну літеру й прочитати слова, що утворилися (наприклад, слова «міст» та «оса» перетинаються на літері «С»). Таким чином дитина збагатить словниковий запас, краще підготується до розв’язування більших кросвордів. Завдання сприятиме розвитку уважності й лінгвістичного інтелекту.
Розташування фігур: орієнтуємося на площині
Завдання допоможе навчитися розпізнавати, називати й креслити геометричні фігури, а також орієнтуватися на площині. Дитині пропонується визначити й написати відносне розміщення геометричних фігур (точка, пряма, крива, промінь, відрізок, незамкнена ламана, кут, коло, замкнена ламана) на площині (зліва, справа, вище, нижче). Завдання сприятиме закріпленню знань про назви геометричних фігур та розміщення об’єктів, використанню математичної мови; тренуватиме увагу.
Фігури з паперу: тренуємо мислення
Це завдання спрямоване на формування математичної компетентності, розвиток уміння мислити логічно. Виконання завдання сприятиме розвитку вміння орієнтуватися в просторі і на площині, розрізняти геометричні поняття. Дитині пропонується розглянути зображення (розгортки) та позначити, з якого шаблону можна зробити конус, куб та площинну фігуру неправильної форми з кількох складових. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме просторове мислення, навички аналізу та синтезу, вчитиметься прогнозувати результати дій.
БАЖАЮ УСПІХІВ!Завдання допоможе дитині збагатити словниковий запас за темою «Здорові зуби». На сторінці зображено 11 пронумерованих малюнків, які пов’язані з підтримкою здоров’я зубів. Дитині потрібно подивитися на ці зображення і вписати їхні назви в клітинки кросворда під відповідними номерами. На напрямок написання слів вказують цифри, розміщені в замальованих рамках. Правильні відповіді: сир (1), зубна щітка (2), зубна паста (3), овочі (4), зубна нитка (5), карієс (6), ополіскувач для рота (7), молоко (8), стоматолог (9), фрукти (10), зуби (11). Розв’язавши кросворд, дитині необхідно вписати букви, позначені цифрами у прозорих рамках, у відповідні комірки внизу сторінки, дізнатися «секретну фразу» й доповнити нею речення: Я маю ________. «Секретна фраза»: гарну посмішку.
Бути здоровим: корисні звички
Завдання спрямоване на формування уявлення про корисні звички і відповідальності за власне здоров’я. Дитині пропонується написати перелік сформованих у неї звичок, що допомагають зберігати здоров’я. У другому завданні треба підкреслити назви занять і звичок, які дитина хотіла б опанувати Завдання сприятиме формуванню вміння аналізувати власні дії щодо збереження гарного самопочуття, розвиватиме відповідальне ставлення до здоров’я.
Визначаємо ознаки здоров’я
Це завдання спрямовано на формування соціальної та здоров’язбережувальної компетентностей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься визначати ознаки здорової людини і формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується з’єднати слова-ознаки із зображеннями здорової або хворої людини. Також потрібно позначити поради лікаря й назви рослин, що можуть допомогти скоріше одужати при болю в горлі. Завдання сприятиме розвитку вміння приймати усвідомлені рішення щодо збереження та зміцнення власного здоров’я.
Шукаємо факти: учимося медіаграмотності
Завдання спрямоване на формування критичного мислення, уміння розрізняти факти й судження. Дитині пропонується прочитати запропонований текст, виділивши маркером факти про яблуню (наприклад, є літні, осінні й зимові сорти яблунь; плоди яблуні містять вітаміни, цукор, залізо тощо). У другій частині завдання треба написати факти про яблуню – відомі дитині або отримані з додаткових джерел. Завдання сприятиме розвитку медіаграмотності, формуванню вміння працювати з інформацією.
Геоборд: моделюємо
Завдання спрямоване на розвиток когнітивних здібностей. Дитині пропонується з’єднати числа в запропонованій послідовності, утворивши схематичні зображення піскового годинника, зірки, сонця, квітки. Моделюючи різні фігури, дитина вчитиметься орієнтуватися на площині, знайомитиметься із явищем симетрії. Завдання розвиватиме увагу, сприятиме формуванню просторового й асоціативного мислення, математичної компетентності.
Упорядковуємо числові дані
Це завдання допоможе дитині розвинути математичну компетентність і логічне мислення, навчитися впорядковувати дані у формі частотних таблиць («tally charts»). Потрібно порахувати кількість предметів різного типу (помідори, сливи, яблука, банани) й внести отримані дані в таблицю: схематично й числами. Запис чисел за допомогою рисок (де чотири перекреслені риски позначають число 5) спростить візуальне сприйняття кількості предметів. Виконуючи завдання, дитина покращить навички послідовного рахунку, розвине уважність і посидючість, закріпить знання чисел від 1 до 10
Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички читання й письма. Воно містить поле з літер із захованими словами (по вертикалі або горизонталі). Дитині пропонується знайти 10 слів, що стосуються теми «Погода» (злива, вітер, хуртовина, буревій, ожеледь, туман, сніг, спека, град, опади). Знайдені слова потрібно виписати у відповідні місця на сторінці. Виконуючи завдання, дитина розширить словниковий запас, закріпить правопис слів, потренує уважність, розвине лінгвістичний інтелект.
Розв’язок задачі №1: 1) 36 – 13 = 23 (кг) – зібрав огірків; 2) 23 + 36 = 59 (кг) – усього овочів.
Розв’язок задачі №1: 1) 54 – 38 = 16 (шт.) – кількість тістечок; 2) 16 – 8 = 8 (шт.) – кількість морозива; 3) 38 – 8 = 30 (шт.) – кількість шоколадок.
Це завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, удосконаленню вміння оперувати грошима, розв’язувати задачі на обчислення решти, здійснювати обчислення зручним способом. Учням й ученицям пропонується допомогти хлопчику з’ясувати, скільки і яких смаколиків він зможе купити на певну суму грошей, а також порахувати й написати, скільки грошей має залишитися в хлопчика після закупів. Виконуючи завдання, дитина опановуватиме основи фінансової грамотності, розвиватиме логіко-математичні здібності, математичне мислення й кмітливість.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Як щодо того, щоб намалювати зимовий
малюнок обома руками одночасно? Це
простіше, ніж здається, особливо якщо малювання супроводжується потішними віршиками! А головне
— така діяльність сприяє розвитку зв’язків
між півкулями головного мозку, покращує
координацію рухів, моторні навички, володіння своїм тілом та здатність дотримуватися заданого ритму.
Перед початком
роботи закріпіть аркуш паперу на поверхні стола шматочками скотчу – тоді він не
ковзатиме. Головне — стежте за тим, щоб обидві руки рухалися з однаковою швидкістю, адже провідна рука найімовірніше
«намагатиметься випередити» допоміжну, а нам важливо досягти синхронності.
Не варто
засмучуватися, якщо синхронне малювання двома руками не вдасться вам з першого разу. Коли ми робимо щось уперше, у нашому мозку починають утворюватися нові
нейронні зв’язки, які стають дедалі міцнішими
з кожним повторенням. Це дає йому змогу працювати швидше, якісніше опановувати
нове та краще зосереджуватися на
виконанні завдання. Тож тренуйтеся із задоволенням!
Зразок ритмічного малювання за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=mAS2Wa7KmzU
Усі люди різні
“Саме у молодшому шкільному віці у дітей закладається уявлення про суспільство навколо, тож окрім загальних знань дуже доречно розповісти дітям про прийняття, толерантність та розуміння, що усі люди різні — про цінності розвинутого світу. Обізнаність та толерантність не тільки допоможуть уникнути булінгу та інших проявів агресії, що виникають від незнання, а ще й відкриють нові горизонти, способи спілкування, допоможуть знайти спільну мову та почати використовувати потенціал кожного на повну. Дітей варто вчити бути добрими”
Щоб переглянути мультфільм перейдіть за посиланням:
Ребуси
Ребус - загадка, у якій слово або фраза зображені у вигляді малюнків, поєднаних з літерами, цифрами, нотами та іншими знаками. Ребус - одна з найпопулярніших та поширених ігор. Ним можна зашифрувати прислів'я, приказки, уривки з віршів, слова та окремі фрази. Слово "ребус" походить від латинського res (річ). Дізнатися більше ►
Скориставшись даним зразком, ви зможете зашифрувати будь-яке слово самостійно.
ПРОДОВЖУЄМО 5- ДЕННИЙ МАРАФОН "НЕЙРОІГРИ"
РОЗПОЧИНАЄМО 5- ДЕННИЙ МАРАФОН "НЕЙРОІГРИ"
10.04.2020р.
Анита Дученко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Розвиваємось і відпочиваємо разом з асистентами вчителів
Время: 10 апр 2020 03:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/878901950?pwd=dDkwSGRpaEM0NW1IQTRuQ092NzBjQT09
Идентификатор конференции: 878 901 950
Пароль: 4DM9tC
Дихальні вправи - корисні та цікаві
09.04.2020р.
Пальчикова гра "В лісі"
08.04.2020р.
Пальчикова гра "Дощик"
07.04.2020р.
Пальчикова гра "Ромашка"
Немає коментарів:
Дописати коментар