Добрий день!
Розпочинаємо наші віртуальні уроки!
Для гарного настрою пропоную спочатку подивитися відео:
"Як мімоза відчуває дотики"
Для гарного настрою пропоную спочатку подивитися відео:
"Як мімоза відчуває дотики"
Працюємо за таким розкладом:
з/п
|
Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання
|
1.
|
"Я досліджую світ": природнича галузь
|
Різноманітність рослин, Охорона рослин.
|
Перегляньте відео: "Якими бувають рослини?"
https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o
Для батьків - прочитайте дітям текст за посиланням
Проблемні питання:
Чи залежні ми від рослин і чому?
Навіщо охороняти рослини?
|
2.
|
Математика
|
Додавання і віднімання до / від двоцифрового
числа його десятки або його одиниці. Додавання та віднімання за допомогою
малюнків / схем. Розв’язування життєвих
задач з використанням математичних моделей. Побудова відрізків заданої довжини.
|
Повторюємо правила:
Подивіться відео:"Як знайти невідоме зменшуване і від"ємник" https://www.youtube.com/watch?v=-217JNUpheQ
ОПРАЦЮВАТИ :
Завдання на ст. 104 у підручнику "Математика".
ВИКОНАТИ наступні завдання :
1. Переписати у зошит приклади та розв"язати їх:
23-3 43-3 26-6 61-6 75-5
31-30 25-20 15-10 42-40 52-50 НАГАДУЮ: Віднімаючи двоцифрові числа, десятки віднімають від десятків, одиниці — від одиниць. 2. У друкованому зошиті з математики виконати завдання на ст. 36. ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ, виконавши завдання за посиланням: |
3.
|
Англійська мова
| Одяг.Формування лексичних умінь. | 1.Повторити лексику ст.72. 2.Прослухати аудіо до впр.1 ст.73. CD3.04 CD3.05 3.Виконати впр.1-3 ст.73 |
4.
|
Фізичне виховання
|
Виконання загальнороз
вивальних вправ: фізичні
вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей.
| |
5.
|
Українська мова
|
Читання різних текстів. Імпровізація:
відтворення реплік персонажів казок, віршів, народних пісень тощо. Дослідження
значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис речень.
|
Прослухайте уважно українську
народну пісню «Тихо над річкою» та визначте, про який кущ і дерево співалося?
https://www.youtube.com/watch?v=o89kEMsLFQs
Виконайте звуковий аналіз цих слів у червоному зошиті, сфотографуйте та
перешліть у групу класу в Вайбері.
ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар