Добрий день, мої самостійні діти!
Продовжуємо наше дистанційне навчання.
Нагадую, що завтра о 12.00 ми зустрічаємось на платформі Zoom. Для цього необхідно підключитися за посиланням https://us04web.zoom.us/j/283264782 у вказаний час.
Батьки вам допоможуть!
На цьому тижні ми будемо працювати за темою"Навіщо їсти"
Працюємо зазвичайним розкладом.
"Я досліджую світ" мовно-літературна галузь
Почнемо з аудіоказки. Прослухай.
Записати у "Щоденник вражень": Назву казки, героїв казки. Намалювати свої враження
Переглянувши цю історію про корисну їжу, ви зможете зрозуміти переваги здорового харчування. ЇЇ персонажі, Добрячок та його подружка мишка, розмовляють про шкоду, якої завдає надмірне вживання солодощів та газованої води. Мультфільм неодмінно змусить вас замслитися про те, чи правильне у вас харчування.
Відпочиваємо 5 хвилин. Не забудьте попити водички.
Математика
Лічба об’єктів навколишнього світу в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. Операції з грошима. Дециметр.
Лічба об’єктів навколишнього світу в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. Операції з грошима. Дециметр.
Продовжуємо знайомитися із одиницею довжини - дециметром.
Пропоную переглянути відеоурок.
Самостійно пропоную виконати ст. 27-29 у друкованому зошиті з математики.
Відпочиваємо 5 хвилин.
Українська мова.
Тема: вправляння у правильній
вимові й наголошуванні слів Робота з ,скоромовками. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Відтворення
графічних знаків за зразком. Запис окремих слів та речень відповідно до
опрацьованих правил.
Букви И та и.
Мовленнєва активність «Цікава їжа»
Скоромовки про їжу та харчування. Чітко вимовляйте скоромовки.
Продовжуємо виконувати завдання у зошиті "Українська мова ч.2".Черепаха чаплю ввечеріПригощала чаєм з печивом.****Горох у городі виріс небувалийГоробці город пограбували.****Миші в шафі шаруділиШість шарфів шерстяних з`їли.****Ведмедику-ледащо,Вліз на пасіку нащо?Буду джмеликом дзизчати,Буду меду куштувати.****А дідусь ОпанасНам купив ананас.Тож приходьте до нас –Почастуємо вас.****Мавпенятко мовить: «Мамо,Масла, моркви, маку мало.Миска, мамочко, мілка,Мало містить молока».****Сторож на баштані крітЯкось зготував обід.Лиш зачувши про обід,До крота примчався кіт.Кіт і кріт посмакували,Кіт і кріт порозмовляли,Трішки кіт і кріт поспали..Лихо! Кавуни покрали!
Відпочиваємо. Фізкультхвилинка.
Творче завдання
Це завдання сприятиме формуванню уявлень про основні та похідні кольори, допоможе дитині навчитися утворювати похідні кольори методом змішування. Дітям пропонується, змішавши фарби за схемою, з’ясувати, які в результаті утворяться кольори. Також дітям потрібно розмалювати овочі та фрукти, змішуючи фарби основних кольорів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься дотримуватися інструкції, орієнтуючись на схеми, а також експериментувати з кольорами.
Завдання можна виконати на окремому аркуші паперу, Малюнок фотографуємо і пересилаємо у групу класу у Вайбері.
Завдання виконуємо тільки за бажанням!
Нагадую, що карантин - це не канікули!
Нагадую, що карантин - це не канікули!
Дякую за увагу!
Доброго дня! Це мама Анні Пилипенко. У мене зламався телефон і я не на зв'язку, тому прошу номер телефону 0977092575 додати у групу у Вайбері.Дякую)))
ВідповістиВидалитиСвітлано Миколаївно, приємно бачити гарну роботу вашого класу під чвс дистанційного навчання. Рекомендую в роботі скористатися програмою "Мій клас". Бажаю усім міцного здоров'я та гарних знань! З повагою, Ольга Важова!
ВідповістиВидалитиДЯКУЮ))))
ВідповістиВидалити