понеділок, 27 квітня 2020 р.

Зошит - тренажер "Гімнастика для мозку"


Пропоную виготовити зошит - тренажер для розвитку логічного мислення, уваги та памяті дітей.
Цікаві уроки по 20 хв/день з творчими вправами та ігровою формою навчання.
Роздруковуємо сторінки та складаємо зошит - тренажер.
Обов"язково ознайомтеся з правилами виконання завдань, які розташовані під сторінками.














Як працювати з вправами:
Вправа 1. Малювання та письмо двома руками
Дитина бере в обидві руки по олівцю та одночасно двома руками обводить по пунктирних лініях малюнок. Не слід вимагати від дитини ідеально рівних ліній. Головне те, що працюють дві руки одночасно.
Після обведення контурів, малюнок треба розфарбувати обома руками. Доцільно запропонувати дитині домалювати малюнок вигаданими елементами.
Наступне завдання виконується аналогічно. По контуру обома руками одночасно обводяться лінії, елементи літер.
Вправа 2. «Знайди число» , Таблиці Шульте
Таблиця Шульте являє собою таблицю, в якій хаотичним чином розміщені послідовно числа від 1 до 25, від 1 до 36 та 49.
Суть роботи з таблицями Шульте полягає у швидкому послідовному знаходженні всіх чисел, розташованих в таблиці. Таблиці застосовуються для розвитку темпу сприйняття інформації. Постійна робота з таблицями Шульте допомагає розширити периферичний зір. Широке поле зору скорочує час пошуку інформаційних частин тексту. Також за рахунок роботи з такими таблицями зростає швидкість зоровопошукових рухів, що є важливою складовою навички швидкого читання.
Методика виконання вправ
* Відстань від таблиці до очей має бути такою ж, як і при читанні книги, тобто приблизно 30-40 см.
* Перед початком роботи з таблицею погляд фіксується в її центрі і більше не зрушується.
* Знаходити числа потрібно в зростаючому порядку від 1 до 25, без пропусків, з максимальною швидкістю, бажано не промовляючи числа ні про себе, ні вголос.
* У міру розвитку навички переходять до таблиць 6x6, 7x7 з кількістю чисел 36 та 49.
Вправа 3. Струп-тести
Суть Струп-тестів полягає у наступному: пропонуються поєднання назв основних кольорів, де значення слова і колір шрифту не співпадають. Потрібно швидко читати про себе слова і називати вголос колір шрифту. Тобто: написано жовтим «синій», а сказати треба  «жовтий». Сприйняття нами кольору і тексту відбувається по-особливому, різними відділами півкуль, і регулярна робота зі Струп тестами відмінно розвиває навички сприйняття, увагу та здатність концентруватися. Вправу слід виконувати на швидкість.
Вправа 4. Анаграми
Мета вправи - розвиток логічного мислення та уваги. Дитині пропонується розшифрувати слово і записати відповідь. Вправа виконується на швидкість. Якщо слово не виходить розшифрувати, слід залишити його і виконувати наступні завдання. За невирішене завдання додається 5 секунд до кінцевого результату. Завдання бажано починати і виконувати в один і той же час. Заняття повинні проводитися у гарному настрої і носити ігровий характер.
Перед виконанням вправ слід виконати гімнастику для мозку, подану нижче, протягом 5-7 хв.
Ігри та вправи на розвиток правої півкулі мозку
1. Вправи на візуалізацію.
Ви часто подорожуєте і не знаєте, чим можна зайняти свою дитину під час нудної поїздки? Посадіть дитину поряд з собою і запропонуйте трохи пофантазувати.
Давай закриємо очі і уявімо білий аркуш паперу, на якому великими літерами написано твоє ім'я. Уяви, що букви стали синіми... А тепер - червоними, а тепер - зеленими. Хай будуть зеленими, але аркуш  паперу раптом почав рожевим, а тепер - жовтим.
А тепер прислухайся: хтось кличе тебе по імені. Вгадай, чий це голос, але нікому не кажи, сиди тихенько. Уяви, що твоє ім'я хтось наспівує, а навколо грає музика. Давай послухаємо!
А зараз ми доторкнулося до твого імені. Яке воно на дотик? М'яке? Тепле? Пухнасте?
Тепер ми будемо пробувати твоє ім'я на смак. Воно солодке? А може бути, з кислинкою? Холодне, як морозиво, або тепле?
Ми дізналися, що наше ім'я може мати колір, смак, запах і навіть бути якимось на дотик. А тепер відкриємо оченята. Але гра ще не закінчена. Попросіть дитину розповісти про своє ім'я, про те, що вона бачила, чула і відчувала. Трохи допоможіть їй.
Розповідь закінчено. Беремо олівці і просимо намалювати ім'я.
Дитина може малювати все, що захоче, головне, щоб малюнок відображав образ імені. Нехай дитина прикрасить малюнок, використовує як можна більше кольорів. Але не затягуйте це заняття. Важливо закінчити малювати в строго відведений час. Тут вже ви самі думайте, скільки відвести на малювання - повільному малюкові потрібно хвилин двадцять, а хтось намалює все і за п'ять хвилин.
Малюнок готовий. Нехай малюк пояснить, що означають ті чи інші деталі, що він намагався намалювати. Якщо йому складно це зробити - допоможіть: "Що це намальовано? А це? А чому ти намалював саме це?" Суть гри зрозуміла. Ми провели дитину по всім відчуттям: зір, смак, нюх, змусили включитися в діяльність і уяву, і мову. Таким чином, всі зони мозку мали змогу  взяти участь у грі.
2. “Вухо-ніс”
Лівою рукою беремося за кінчик носа, а правою - за протилежне вухо, тобто ліве. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні і змініть положення рук так, щоб вже права трималася за кінчик носа, а ліва - за протилежне, тобто праве вухо.
3. “Кільце”
По черзі і дуже швидко перебираємо пальці рук, поєднуючи в кільце з великим пальцем вказівний, середній, безіменний, мізинець. Спочатку можна кожною рукою окремо, потім одночасно двома руками.
4. “Кулак-ребро-долоня”
Дитині показують три положення руки на площині столу, послідовно змінюють один одного. Долоню на площині, долоня, стиснута в кулак, долоня ребром на площині столу, розпрямленні долоню на площині столу. При засвоєнні програми або при ускладненнях у виконанні педагог пропонує дитині допомагати собі командами («кулак - ребро - долоня»), вимовленими вголос або про себе.

Вівторок - 28 квітня 2020р.


Добрий день, мої любі діти та шановні батьки!
Починаємо день з хвилинки-релаксу "Звуки весни"  
та заряджаємось  позитивом на увесь день.

Працюємо за таким розкладом:

з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
"Я досліджую світ": природнича галузь
Спостереження за добовими і сезонними змінами  в природі. Зміни в живій і неживій природі навесні.
1.Спостерігаємо за сезонними змінами у живій і неживій природі.


2. ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ, виконавши тест:

Код доступу 175147
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Відпочиваємо, рухаємося.

2.
Математика
Утворення натуральних чисел (21-100) з десятків та одиниць. 
1.Перегляньте відеоурок. Продовжуємо рахувати та розпізнавати гроші.



2. Виконати завдання на ст. 48-49 у друкованому зошиті з математики.
3. ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ, виконавши тест:
Код доступу 174751

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

3.
Англійська мова
Частини тіла.
Увага!
 Завтра (середа - 29.04.20) 0 12.00 відбудється урок
 з англійскої мови на платформі Zoom.

4.
Фізичне виховання
Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Вправляння у пересування (ходьба, біг, стрибки).  Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Весела зарядка


5.
Українська мова
Монологічне мовлення. Читання різних текстів. Дослідження значення слів. Утворення відрповідних граматичних форм слів для поширення або ускладнення речення.
1.Дізнаємося! Газети - це періодичні видання з постійною назвою, які виходять щодня або щотижня. У газетах є рубрики - це розділ у газеті, який зазвичай пишуть більшим розміром букв і іншим кольором, аби привернути увагу читачів. Дізнайся у батьків про назви газет.
2. Перегляньте відео про створення газет та журналів.

3. Опрацювати ст. 59 підручника «Українська мова. Буквар ч.2.». Читаємо, усно складаємо речення.
4. У червоний зошит списати усі слова завдання 1 ст. 59 підручника «Українська мова. Буквар ч.2.».

До уваги!  Світлана Петрук приглашает вас на запланированную
 конференцию: Zoom.
Тема:  Математика.
Время: 28 апр 2020 11:30 АM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72649422003?pwd=WXNFM2EzYm8vS1k0TIJ5ajJ4KzhYdz09
Пароль013851
Буду з нетерпінням очікувати на нашу зустріч.

неділя, 26 квітня 2020 р.

Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги

Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги.

Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги

Невміння концентруватися на навчанні чи роботі – проблема сучасної людини. Від цього страждають і діти, і дорослі. Покращити ефективність мозкової діяльності допоможе простий, але дуже ефективний перевірений метод – вправи з таблицями Шульте. Пропонуємо дізнатися про цю методику та спробувати на прикладі декількох таблиць.
Що таке таблиця Шульте

Дитині чи дорослому демонструються таблиці, в яких в хаотичному порядку розміщені числа. Для дітей це невеликі таблиці на 15-20 чисел. Дорослі працюють зі складними зображенням – з числами від 1 до 90-100.
Також важливе значення має дизайн таблички. Чим молодша дитина, тим простіша табличка: із цифрами великого розміру, одноколірна. Числа розміщені у вигляді правильних геометричних фігур – квадратні чи прямокутні таблички. Всі сектори однакового розміру.
Для ускладнення виконання вправи додаються нові кольори, нерівномірне розміщення елементів, різні форми й розміри секторів.
Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги

Суть завдання

Важливо якомогашвидше знайти в табличці всі числа в порядку зростання або ж, навпаки, спадання. Чим частіше людина тренується на таблицях – тим швидше вона з кожним разом виконує завдання.
Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги

Ефективність від вправ:

  • Розвиток уваги.
  • Швидкість реакції.
  • Синхронізація роботи двох півкуль мозку.
  • Таблиці Шульте покращують техніку читання.
  • Вправи покращую пам’ять.
  • Підвищується здатність сприйняття інформації (зокрема, прочитаного тексту).
  • Покращується концентрація в роботі, навчанні.
  • Покращення зору.
Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам’яті та уваги

Також існує варіант таблиць Шульте онлайн. Переходьте за посиланням та спробуйте такий вид  тренування памяті та уваги.

Понеділок - 27 квітня 2020р.

Добрий день, любі діти та шановні батьки!

Рада вітати вас у нашій віртуальній школі!

Тема тижня: "Весна"
Розпочинаємо тиждень хвилинкою релаксу.
Слова до теми тижня дивіться в окремій публікації.
Прочитайте слова, поясніть значення слів, якщо значення слова не зрозуміло, то пишіть мені у групу класу  в Вайбері.

Працюємо за таким розкладом.

№ з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
1.
"Я досліджую світ": мовно-літературна галузь
 Сюжетно-рольові та рухливі ігри.  Монологічне висловлювання з конкретною метою. Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень. 
1. Прочитати текст про весняні свята.
Усно переказати цей текст матусі.

  Я дуже люблю весну. У цей час багато свят. У березні ми вітаємо матусь та бабусь із жіночим днем. Згодом настає Великдень - релігійне свято, що відзначається кожного разу у різний час. Я дуже люблю Великдень. Заздалегідь ми за матусею фарбуємо яйця та печемо паски. У день свята ми завжди відвідуємо церкву.
   Травень - найулюбленіший місяць року. Надворі ще не так спекотно. Починаються травневі свята. Здається, що цей місяць - суцільний вихідний. Всі люди, мов після зимової сплячки, виходять на природу. Весна - чарівна пора року, яка стає ще гарнішою та веселішою завдяки святам.
2. Дивимося мультфільм і насолоджуємося теплом весни та радіємо дружбі Маші та ведмедя.



.
Математика

Лічба об’єктів навколишнього світу (розташовані по колу) в межах 100. Порядкова лічба. Попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів. Операції з грошима.
1. Перегляньте відеоурок та повторіть рахунок десятками, пригадайте попереднє та наступне число.

2. Вчимо одиниці вартості.
Купити книгу Я вчуся рахувати гроші. 1 клас (К. Білик) - 978-966 ...
3. ОПРАЦЮВАТИ:
Підручник "Математика" на с.118 (завдання виконуємо усно). 
Виконати завдання у друкованому зошиті з математики на ст. 47

 Відпочиваємо, п"ємо водичку, рухаємося.




3.
Українська мова
Текст-розповідь. Читання вголос тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня). Робота з чистомовками, скоромовками. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Відтворення графічних знаків за зразком. Запис окремих слів та речень відповідно до опрацьованих правил.
1.Перегляньте відеоурок:


2.Опрацювати:
У підручнику «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 58.
У червоний зошит записати речення, підкреслити підмет, присудок (підмет – про кого говориться у реченні - одною рискою, присудок – хто або що робить – двома рисками).
Речення для запису:
Маленьке мишеня знайшло зернину.
Сашко купив смачне морозиво.
Вночі йшов дощ.
Весняні квіти ростуть на галявині.
Гріє весняне сонечко.

4.
Фізичне
 виховання
Виконання фізичних вправ з предметами та без них.  Дотримання безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.
Відпочиваємо, рухаємося!


5.
Образотворче мистецтво
Створення елементів декору для оформлення класної кімнати. Проста об’ємна композиція.  Придумування і створення образів різними засобами художньої виразності. Презентація власної творчості.
Малюємо Весняні квіти.
Наступна підбірка відео допоможе вам виконати завдання. Або намалюйте свій варіант.


До уваги!  Світлана Петрук приглашает вас на запланированную
 конференцию: Zoom.
Тема:  Я досліджую світ: мовно-літературна галузь.
Время: 27 апр 2020 11:00 АM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72649422003?pwd=WXNFM2EzYm8vS1k0TIJ5ajJ4KzhYdz09
Пароль013851
Буду з нетерпінням очікувати на нашу зустріч.

Слова до теми тижня: "Весна"

Слова до теми тижня: "Весна"