Добрий день, любі діти та шановні батьки!
Починаємо із цікавинок!
Працюємо за розкладом:
Починаємо із цікавинок!
№ з/п
|
Предмет
|
Теоретичний
матеріал |
Практичні завдання
|
1.
|
"Ядосліджую світ": математична галузь
|
Відтворення в
різних видах
діяльності
ймовірних та
фактичних
результатів
лічби
об’єктів.
Виконання
простих
завдань на
основі зібраних (наявних)
даних із
застосуванням
простих моделей.
| |
2.
|
Математика
|
Використання математичних
знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань. |
Готуємося
до перевірки у прямому ефірі на наступному тижні!
Виконати
завдання у зеленому зошиті за таким алгоритмом:
після
кожного виду завдання відступаємо дві клітинки донизу.
Перелік
схожих завдань:
Порівняти
математичні вирази (<,>,=)
34-30 24-20
30+20 10+10
(відступити дві клітинки донизу)
Побудувати
відрізок 10 см, підписати відрізок знизу
наступний
на 6 см коротший, підписати відрізок знизу
(відступити
дві клітинки донизу)
Розв’язати
рівняння
Х+20=80
(відступити дві клітинки донизу)
Перевести
в інші одиниці
15 см=1 дм 5 см
2 дм 6 см=26 см
(відступити дві клітинки донизу)
Задача
(пишемо слово Задача посередині зошита, далі все пишемо з лівого краю)
У
Олі – 30 слив }?
У
Наді – 20 слив
Скільки
слив разом у дівчат?
30+20=50
(слив)
Відповідь:
50 слив
(пишемо
умову, розв’язання та відповідь).
|
3.
|
Фізичне виховання
|
Виконання
базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри: виконання різних ролей. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
У четвер (23.04)
о 13.30 відбудеться
Тема уроку:"Фізкультура".
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/6692558310?pwd=
Идентификатор конференции:
Пароль: 8plGPM
|
4.
|
Українська мова
|
Вправляння у
виразному читанні різних текстів. Запитання до окремих абзаців тексту і до тексту в цілому. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис слів, речень, текстів. |
1.Читаємо текст про веселку, переказуємо матусі. Переписуємо у червоний зошит перші 7 речень.
Чого веселка весела.
Синє небо.
Жито жовте. Луки зелені. Яблуко червоне. Нагідки жовтогарячі. Вода в Дніпрі
блакитна. Фіалка фіолетова. А як устане веселка, то в ній всі кольори є. Колір
неба, жита, лук, яблука, нагідок, Дніпра, фіалок. От яка багата веселка. А
чого? Бо вона з Дніпра води набирає. А вода в Дніпрі блакитна. А ще небо
над Дніпром синє. А жито над Дніпром жовте. А ще над Дніпром зелені луки,
червоні яблука, жовтогарячі нагідки, фіолетові фіалки. От чого
веселка з Дніпра воду набирає. Того вона й така весела, барвиста така.
2.Перегляньте відео, це допоможе під час виконання наступного завдання.
3.Дослідити підручник «Українська мова. Буквар ч.2» ст. 57. Читаємо виразно, звертаємо увагу на наголос. |
Немає коментарів:
Дописати коментар