Добрий день, мої самостійні діти!
Сподіваюсь ви всі здорові та веселі!
Починаємо день з цікавинок.
№ з/п
|
Предмет
|
Теоретичний матеріал
|
Практичні завдання
| ||
1.
|
"Ядосліджую світ": мовно-літературна галузь
|
Створення простих візуальних медіатекстів. Запис елементарних повідомлень.
| |||
2.
|
Українська мова
|
Вправляння у виразному читанні різних текстів.
Запитання до окремих абзаців тексту і до тексту в цілому. Дослідження значення
слів. Аналіз звукового складу слова. Запис слів, речень, текстів.
|
1. Перегляньте видео про динозаврів.
2.Прочитати текст про динозаврів та слова на ст.52
Вчимося читати чітко, виразно, звертаємо увагу на знаки «?».
3. У червоний зошит списати два стовпчики
слів із завдання 1 ст. 52 підручника.
4. Виконати звуковий аналіз слів: ДВІР, ДВЕРІ.
ВІДПОЧИВАЄМО, П"ЄМО ВОДИЧКУ, РУХАЄМОСЯ
| ||
3.
|
Математика
|
Знаходження невідомих компонентів арифметичних
дій додавання і віднімання (доданок, зменшуване, від’ємник). Перевірка правильності результату арифметичної
дії.
|
1. Перегляньте відео:"Додавання і віднімання десятків"
2. Пригадайте правило:
ПАМ’ЯТКА
(додавання, віднімання, множення,
ділення)
Щоб знайти невідомий доданок,
треба від суми відняти відомий
доданок.
5 – 3 = 2 або 5 - 2 = 3
Щоб знайти від’ємник, треба від
зменшуваного відняти різницю
6 - 4 = 2
Щоб знайти зменшуване, треба до
різниці додати від’ємник.
4 + 2 = 6
3. У зеленому зошиті виконати рівняння:
Х+40=45; 6+х=65
4. Виконати: № 8 ст. 109 підручника «Математика» - у зелений зошит записати
усі номери квартир.
| ||
4.
|
"Я досліджую світ": природнича галузь
|
Різноманітність тварин (за класами). Значення
тварин для людини. Догляд за тваринами.
|
1.Перегляньте відео та дізнайтеся, що тварини поділяються на класи.
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks
2.Знайомство з Червоною книгою України. Перегляньте презентацію за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tvarini-chervono-knigi-ukra-ni-80167.html
3..Знайомство з тваринами Червоної книги України Як ми можемо запобігти
зникненню тварин.
| ||
5.
|
Музичне мистецтво
|
Інструментальний та ритмічний акомпанемент до
пісень. Відтворення настрою у ритмічних та мелодичних зворотах. Слухання
музичних творів. Характер і астрої прослуханих музичних творів (контрастних за
змістом).
|
Дитяча пісня за мотивами української народної казки «Котик і півник»
|
Увага!
Середа - 15.04.20 0 12.00 відбудється урок
з англійскої мови на платформі Zoom.
Підключитися за посиланням https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Тема: Одяг. Формування умінь сприймання на слух. Літера Uu.
Д/з: ст. 116. Читати за батьками.
Аудіофайл про літеру U можна знайти на блозі Долгіх О.Ф. у вкладці 1- в/г/д/є
Тема: Одяг. Формування умінь сприймання на слух. Літера Uu.
Д/з: ст. 116. Читати за батьками.
Аудіофайл про літеру U можна знайти на блозі Долгіх О.Ф. у вкладці 1- в/г/д/є
Для бажаючих( за проханням батьків), приклади на логіку (робимо у чернетці)
До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар